EEN ITEM RUILEN OF JOUW BESTELLING RETOURNEREN?
1. RETOUR AANMELDEN |
|
Vul jouw bestelnummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst in op onze retourpagina. |
|
2. JOUW RETOUR INPAKKEN | |
Verpak de items die je retour wilt sturen of wilt ruilen in een (water)dichte verpakking en verwijder oude barcodes en/of adressen. Wanneer je hebt gekozen voor een geprint label, bevestig je deze stevig op de verpakking. |
|
3. LEVER JOUW RETOUR IN | |
Geef jouw retour af in onze winkel of bij een PostNL-punt naar keuze. Bewaar het verzendbewijs of de track & trace-code totdat je bericht hebt ontvangen dat jouw retour door ons verwerkt is. |
|
4. TERUGBETALING OF OMRUILING | |
Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen een werkweek te verwerken. |
VEELGESTELDE VRAGEN
- Wat is de retourtermijn?
Je hebt 14 dagen om jouw retourpakket aan te melden in ons retourportaal.
Lukt dit niet? Stuur dan een bericht naar onze klantenservice. - Moet ik de kosten van mijn retour zelf betalen?
Ja, doorgaans zijn de kosten voor een retourzending voor eigen rekening, behalve als je ervoor kiest
om het geretourneerde bedrag om te laten zetten in shoptegoed.
Je ontvangt dan gratis een retourlabel van ons. - Ik wil een item ruilen, kan dit?
Je kunt je gekochte items gratis bij ons ruilen in de winkel of dit aangeven in het online retourportaal.
De verzendkosten voor het opsturen van het nieuwe item nemen wij voor onze rekening. - Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Binnen 3 werkdagen na verwerking van jouw retour. - Wat mag niet retour?
Sale items en oorbellen mogen helaas niet geretourneerd of geruild worden.